tisdag 28 juli 2009

Har inget bättre för mig så lägger upp en lista om moi

Jag har insett att min senaste kyss: var riktigt jävla bra
Jag lyssnar på: rihanna - rehab
Jag tycker om: coca cola :'D
Jag avskyr när folk: dömer människor de inte känner.
Min bästa vän är: underbar
Min första vän heter: ? minns inte
Kärlek är: är lovely om man hittat rätt
När jag borstar tänderna: så sjunger jag i mitt huvud, sjunger jag högt så dregglar jag bara..
När jag lagar mat: är jag glad
Jag tänder på: humor och självsäkerhet
Det sexigaste yrket är: strippa?
Det är charmigt när: en kille kysser eller håller handen framför sina vänner
Jag är rädd för: ormar, höjder och spindlar
Den värsta känslan är: smärta..
Den bästa känslan är: lycka och kärlek :D
Jag är bäst på: att ha det stökigt i mitt rum..*suck
Jag är sämst på: att baka bröd..
Om jag va ett djur skulle jag vara: en katt.. mjau
Jag kommer alltid att vara: mig själv
Det finaste som finns är: skratt och leenden plus valpar o bäbis katter.. haha lol
I sommar: ska jag resa till turkiet, ha kul, umgås med vänner osv
Sist jag grät var: .....
Jag kan: fladdra med mina öron och näsborrar
Jag kan inte: så på en orm varken på bild eller i verklighet, så svimmar jag (typ)
När jag vill tänka går jag: på en promenad i spåret.
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Min mobiltelefon är: skit ful och från stenåldern
När jag vaknar på morgonen: checkar jag mobilen om någon smsat eller ringt.
Innan jag går och lägger mig: tvättar jag mitt ansikte och pratar med raffa
Just nu tänker jag på att: jag behöver en cola so badly..
Bebisar är: lovely!!!!
Idag har jag: bara tråkat hemma
Ikväll ska jag: träffa denise :)<3>I morgon kommer jag
göra någonting, men vet ej vad..
Jag vill verkligen: vinna på triss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade