fredag 3 juli 2009

jag lever

hallo!
dålig uppdatering, men har haft noll inspiration och ingen ork at all.
i veckan har ungefär sett ut såhär:


måndag- åt på stan med R, drog sen till löga med han och josse för att träffa hans vänner. sen drog jag och R på bio och såg transformers, sjukt bra film! jag var mer inne i filmen än han :D hahaha


tisdag- drog ner till stan och shoppade med R och josse (laddar upp bilder på det jag hittade lite senare), drog sen hem till R och kollade på när han mixrade(?), drog sen hem och soov.


onsdag- min "morfar" (inte min riktiga, men eftersom jag växt upp med honom så blir han det iaf :P) hade åttio års kalas, så hela släkten blev bjudna på tre rätters lunch på en restaurang i en håla utanför uppsala som heter östhammar (det är där han och mormor bor). bilder kommer också upp senare. träffade sen josse när jag kommit hem, satt ute och snackade skit som vanligt haha.


torsdag- gick på stan en stnd med R innan han började jobba, gick sen runt själv och kikade och fyndade (bilder komemr också upp snart på det). träffade sen josse lite senare, drog till löga. satt på en filt i gräset, käkade jordgubbar, baguette, bullar med vaniljsmet i mitten (kommer aldrig ihåd vad dem heter?!) och drack cola och kollade på snygga bilar eftersom powermeet började. den här sommaren kommer göra mig fet..


fick världens finaste blommor av R i torsdags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade