söndag 5 juli 2009

helgen

i fredags så drog jag, josse och R ner till powermeet, hann inte vara där länge tills det börja åska och blixtra (var livrädd!) och tillsist ösregna. så det fanns ingen annan att göra än att skynda oss till cyklarna och först följa med josse hem (skulle aldrig någonsin låta min komis cykla/gå hem själv under powermeet!) och sen vidare till mig. var blöt ända in till underkläderna, det är ett mirakel att ingen av oss blev sjuka!

så igår tänkte jag dissa powermeet, tyckte att powermeet sög iår.
så jag hängde med josse till hennes farmor som fyllde år. och där vara det kalas. fick inbjudningskort till min kompis bröllop, så den 16 juli blir det att gå på bröllop för våran del :)
och precis när vi hade ätit klart så ringde josses mamma och frågade om vi ville åka "raggarbil" med henne, eftersom hennes sambo äger en pontiac GTO, som förövrigt är sjukt snygg. såklart tackade vi ja. så vi crusade runt cityringen, ett varv med genvägar tog nästan två timmar. men det var det värt, för kul var det. drog sen och träffade R :)

planer för idag?
ska hem till R snart, ska bara få min feta röv ur stolen och in i duschen haha.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade