söndag 26 juli 2009

hola!
är sjuk uttråkad.. vaknade vi halv tio då raffa ringde och väckte mig. hade tänkt att somna om sen, men det kunde jag inte och så tänkte jag "palla vakna sen igen vid ett-två tiden!" så jag gick upp och käkade typ frukost (icetea och en macka). igår så drog vi ju till tati, raffa köpte snygga klädertill sig sälv och så fick jag ett par skit snygga kilklacks skor :D vi hyrde sen "what happens in vegas stays in vegas", skit bra och rolig film fan hahaha. efter ett tag så drog jag hem och sov.

planer för idag?
none, nada, inga... ska iaf ner till ica och lämna tillbaka filmen sen försöka att komma igång med att städa mitt rum (har sagt att jag ska städa mitt rum varje dag i en vecka nu..*suck*)
ska kolla vad jag kan ha för kläder med mig till turkiet också. längtar som fan tills jag och josse åker!!!!! party party haha

later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade