onsdag 10 juni 2009

goodmorning!
egentligen så hann vi inte ner till löga igår för att se fem kampen, jag o josse, för det slutade precis när vi kom fram. så vi drog ner till stan och träffade josses mam och sen min mam. köpte en klänning och några halsband, lovely! åkte sen och satte oss vid lillåudden och snackade om allt mellan himmel och jord, som vanligt, och så drack vi cola som vanligt också haha!

imogron slutar jag tvåan!!!!! YEEEEEY så jävla stolt över mig själv att jag klarade detta år och att jag höjde alla betyg förrutom tre till VG!! i ettan hade jag ju liksom IG i alla ämnena.. men vad ska man göra, jag var en snorunge och tänkte inte på konsekvenserna. men iaf, jag slutar tvåan imorgon och detta är mitt sista riktiga sommarlov!!!
bara ett år kvar.. IIIIIH härligt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade