tisdag 23 juni 2009

sommar!!!

hallo!
har haft en väldigt skön dag! drog ner till löga med bella, oscar, bellas syster och hennes barn vid tolv, solade och badade hela dagen. träffade R vid fyra då han hade slutat jobbet, och vi fortsatte att sola, fast utanför löga. så himla skönt! känns verkligen som att sommaren är på g nu! men har brännt mig som fan, fast jag smörjt in mig. gör ooont! :( iaf, efter att vi solat klart så tog vi en promenad mot stan och sen genom oxbacken och hemåt. va så himla hungrig så gjorde tortilini, grymt gott! och nu är jag så trött att jag skulle kunna somna skrivade, haha det är jobbigt att vara i solen en hel dag.

imorgon blir det nog lika fint, och det blir säkert så att jag drar någonstans och solar/badar :D

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade