fredag 26 juni 2009

lovely

goodmornin!
jag är trött/död. har ingenting att göra. alla jobbar eller ligger och sover. vill ut och sola.


igår hade jag och R en underbar dag :) han ringde och väckte mig vid halv nio, men gick upp runt halv tio, var ju så himla trött haha. fixade mackor och sånt och sen drog vi ner till lövudden och solade och umgicks. skit mysigt :) låg där några timmar tills molnen tog upp typ hela himlen och det blev kallt så vi drog hem till mig och käkade pasta sallad. fixade iordning oss och drog sen till västerås cityfestival(?!) och träffade diana med hennes grymt söta hund. gick runt lite, kollade på människor, köpte dounuts (lovely) och käkade på mc donalds. drog hem runt tolv och somnade hemma hos R vid två tror jag att det var. blev väckt klockan nio typ, Gaaah så fatta hur trött jag är! hahaha

planer för idag? har absolut inga, kanske ska träffa josse när hon slutat jobbet.
finns här för dig gumman<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade