lördag 13 juni 2009

sick

hello!
vaknade upp idag med ont i halsen, i hate it! så nu sitter jag här och klunkar i mig te med honung i. roligt att bli sjuk under sommarlovet. idag så ska jag hem till R och kolla på skräckfilm, mohahaha. vi båda kommer att bajsa på oss hahaha.

igår gjorde jag inte så jätte mkt mer, umgicks med josse och pratade om allt mellan himmel och jord. skönt att få prata av sig ibland. när jag sen skulle ta bussen hem hade vi totalt glömt bort att under sommaren så går bussarna bara till tio över ett, jippi, och klockan var ca 20 över ett så hade missat bussen med tio min. jag vet fan int eom det var ödet eller något med precis då ringde R och sa att ha skulle komma och möta upp mig och gå med mig hem :) så gullig.

nej nu ska jag fortsätta klunka te och snart ska jag föna håret.

later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade