torsdag 3 september 2009

bad update..

har typ inte skrivit på så länge, vet inte vad jag ska skriva och vad jag ska skriva om. letar inspiration i min vardag..

idag har jag iaf varit i skolan, började 13.10 men åkte tidigare för att käka lunch med josse, kristina o jessica. kycklinggryta med ris var dagens maträtt i matsalen.. sen hade vi lektion i hälsopedagogik tror jag att det va?! sen hade vi kontaktlärar tid och sist restaurang liv fast då hade vi bara information om APU:n. ska ut på praktik V.40, alltså om ca 3 veckor och ska vara på en italiensk restaurang som heter Limone. valde ju inriktningar till trean och det blev servis personal för mig. ser fram emot det här året som fan, kommer att ha så sjukt kul :D UF företaget (catering och uthyrning av servis personal), APU:n, julbalen, alla student fester och sist men inte minst STUDENTEN plus en massa annat.

ska snart äta något, blir väl mackor som vanligt sen ska jag hem till baby :) imorgon är jag ledig, fast ska in till skolan kl 12 och börja med företaget, planera, skriva kontrakt osv. ska bli kul!

later!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade