fredag 11 september 2009

busy woman

har haft ganska mycket i skolan denna vecka (planering inom företaget, planering inför pub kväll osv) därför den kassa uppdateringen. det är synd att blogspot inte har någon statistik, för skulle gärna vilja veta hur många, om ens det är några, som läser min blogg och varför ni läser min blogg?
kommentera!!!!

plockade o donade nyss i mitt rum, vek kläder, sorterade bort all smutstvätt, bäddade rent med nya lakan osv. skönt, fan mitt rum har varit kaos i ca 2 veckor och det är så deprimerande att vara därinne. har fortfarande inte dammsugit o moppat, men det kan jag göra imorgon
ikväll ska jag ut med josse, bella och oscar. måste tagga till för just nu är jag långtifrån taggad.. ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig, raka benen, hårinpackning osv :) ve tinte heller vad jag ska ha på mig, gaah hatar att inte hitta något.. men josse kommer snrt o får hjälpa mig haha. Later!


jag och josse i turkiet i sommras :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade