söndag 13 september 2009

Live for the moment cuz If you keep your head in the past, you'll miss the now.

god morgon.
vaknade för en stund sen av att darling ringde och väckte mig :) har suttit här ett tag och checkat lite bloggar osv. ska snart ta en dusch, raffa slutade precis jobbet och kommer hit om ett tag( vi firar tre månader idag<3<3<3). måste komma igång med religion läxan som ska vara klar till måndag o tisdag plus städningen... har verkligen dragit ut på tiden med just städningen.. hate it!!!

igår så drog jag ner till stan och mötte upp raffa. gick runt lite och satte oss med varsin cola på en bänk och snackade :) drog sen hem till han och chillade, kollade på "butterfly effect" som var grymt bra. drog hem runt ett tiden och la mig i sängen o läste nån tidning mamma prenumererar på haha och självklart så drack jag cola :P nej nu ska jag rycka upp mig sjölv och hoppa in i duschen.
later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade