fredag 4 september 2009

kom hem från skolan för ett tag sen, var ledig idag (har inget på schemat på fredagar, wiho!) men vi som ska starta företaget bestämde att vi skulle träffas i skolan kl 12 för att börja planera lite mer. så jag cyklade till skolan, stressad som fan och på köpet blev jag skit blöt eftersom hörsten har kommit och vädret e skit. men lånade iaf mammas regnjacka haha så blev inte blöt om håret iaf. vi satt och planerade vad vi ska ha för olika maträtter, vem som ska hålla koll på vad, och jag ska btw hålla koll på ekonomin vilket jag hoppas kommer att gå bra då jag suger på matte haha,
satt och kom på vad det ska stå i kontraktet osv. det här kommer bli skit bra!

snart ska jag ta en promenad med jenny, hoppas det inte regnar längre bara. sen så ville raffa att vi skulle dra till tabazco senare kväll o ta en drink o det låter skit mysigt :) så det är mina planer för idag/ikväll. ska byta om till lite sköna kläder sen drar jag ut på promenad.
later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade