söndag 6 september 2009

the helg

har precis kommit ut ur duschen, ska ner till stan snart med darling.

fredagen var rolig, pappa skjutsade ner oss till tabazco där vi träffade bella, orre, jenny o nina. va där ett tag sen drog vi vidare till Å, där det tydligen var 20 års gräns men vi kom in iaf.. va där ett tag, "dansade" lite, satt och umgicks osv :) mysig kväll iaf, man var ju med dom bästa<3 vid två tiden så hämtade pappa upp mig och baby och skjutsade hem oss till raffa, vi blev grymt sugna på nattkäk så vi drog till hammarbyrampen o köpte mat haha. drog sen hem o sov.

gårdagen var allmänt chill. vi drog vi till hälla, jag och raffa, gick runt o kollade på mobiler o kläder. köpte glass osv. sen bestämde vi oss för att käka tacos o hyra film. det blev en film som heter "the quiet" och om jag ska vara ärlig så var det den sämsta filmen ever! fattade inte ett skit haha. drog hem sen o sov.
aja nu ska jag fixination (internt skämt mellan mig o josse haha). later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade